torstai 1. maaliskuuta 2012

Day 3

Keskiviikko
Aah tää päivä <3 Ilma oli oikeesti maaaailman paras ja tällöin tuli otettuu eniten ja parhaimmat kuvat ! Vietettii koko päivä oikeestaa streetissä, ja mie olin ainut joka laski tänää (paitsi ella laski yhen laskun aamulla !) Tytöt sitte istu siellä rinteen reunalla ja kuvaili kaikkii ku oli näi mahtava keli. Mie innostuin (uskaltauduin) hyppimään streetin hyppyreistä ja oon niin ylpee ittestäni ku uskalsin tehä sen hah :--D Nyt osaan mennä jo jostain reileistä sekä hyppii jostain hyppyreistä hah. Ens talvena sitte lisää! Oli kyl vähän outoo olla siel streetis ainoona tyttönä poikien joukos :o mut ei en valita! Jotku pojat oli kehunukki minuu et osaan laskee tosi hyvin XD Olin laskenu jo monta tuntii ja päätin sitte kokeilla yhtä hyppyrii mist en ollu menny vielä. Otin vauhtii ja laskin siitä ja sit se oliki vähän isompi ku luulin (mä ehkä oikeesti lensin!) ja tulin vähä huonosti alas, ni nyt on sitte tennispallon kokonen verihyytymä takapuolessa. Tälläst tää on, ei voi mitää. Oon silti ilonen ja ylpee itestäni et uskalsin mennä siitä :D tytöt oli kyllä alhaalla vähän kauhistuneita ku luuli et mua sattu paljonki hah ja kiels mua menemästä siitä enää. Mun oli kuitenki voitettava mun pelko ja menin viel kolme kertaa siit sen jälkee ja alkohan se sujuu vähän paremmin. Laskettiin johonki puol kaheksaan asti ja mentii sitte pakkailemaa ja tarkistamaa mun vammat mökkii. Iskä tuliki sitte hakee meit kaheksalt ja kotimatka meni hiljasis merkeis ja nauraes. Taidettiin olla vähän väsyneitä! Nyt oon vieläväsyneempi koska en nukkunu paljookaa viime yönä koska en pystyny nukkumaa. Nyt paljon kuvii ! Enjoy ! MESSILÄSSÄ 534 MESSILÄSSÄ 566 MESSILÄSSÄ 568 MESSILÄSSÄ 615 MESSILÄSSÄ 555 MESSILÄSSÄ 631 MESSILÄSSÄ 639 MESSILÄSSÄ 647 MESSILÄSSÄ 632 MESSILÄSSÄ 662 MESSILÄSSÄ 666 MESSILÄSSÄ 661 MEMEESSILÄSSÄ MESSILÄSSÄ 530 MESSILÄSSÄ 508 MESSILÄSSÄ 415 MESSILÄSSÄ 416 MESSILÄSSÄ 526 MESSILÄSSÄ 411 MESSILÄSSÄ 350 MESSILÄSSÄ 354 MESSILÄSSÄ 332 MESSILÄSSÄ 334 MESSILÄSSÄ 313 MESSILÄSSÄ 330 MESSILÄSSÄ 307 MESSILÄSSÄ 294 MESSILÄSSÄ 282 MESSILÄSSÄ 276 MESSILÄSSÄ 252 MESSILÄSSÄ 275 MESSILÄSSÄ 251 MESSILÄSSÄ 245

4 kommenttia:

  1. oii siul on ihana lauta :D ! ja muutenki ihan sika kivoi kuvii :)

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia :)

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. siisti toi lauta ;) ja coolei&hyvin onnistuneit kuviA!!

    VastaaPoista
  4. petraae : Hihii kiitti :):)
    Ansma : kitooos :--) käyn kattomas !
    Anonyymi : kiitän :) heh kiitti ! :)

    VastaaPoista