keskiviikko 28. marraskuuta 2012

exam week, please don't destroy me



Vähän tylsä postaus tiedossa, mut teki vaan kauheesti mieli tulla vähä kirjottelee ! Aamulla heräsin just sillo ku mun olis pitäny olla jo bussipysäkillä, mut onneks ihana sisko vei mut sitten ruotsin kokeeseen. Koulun jälkee Marianne tulikin jo meille pitkästä aikaa ja tehtiin vähän ruokaa sekä napsastiin parit kuvat. Ihan pienetki asiat saa mut yleensä iloseks ja tänään yks niistä asioista oli mun hiukset. Koulun jälkee vaihoin jakauksen puolta ja mun hiukset meni just kiltisti silleen ku halusin ilman et mun tarvi tapella niittenkaa. Voiku ne tottelis mua näin hyvin kouluaamuinakin hah. Toinen super ihana juttu oli et aamulla maassa oli jo vähän valkosta jee :') Nyt koeviikolla oon myös viettäny laatuaikaa ton meijän ihanan koirulin kanssa ku mä oon tullu joka päivä ekana kotiin herättämään sen yöunilta ! Se on jaksanu söpöstellä mulle toi sen American apparelin huppari päällä enkä voi olla hymyilemättä ku katon noita kuvia. Nyt mun on kuitenki pakko alkaa oikeesti miettimään mitä meinaan tehä huomisessa musiikin laulu/soittonäytteessä, heippa !

martttti 194DSC_0057 martttti 121
DSC_0251 (3) möi2

30 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. hahhah ite en ainakaa tykkää niistä yhtään ja siks täällä ei hirveesti mitään hammashymykuviakaan oo näkyny :-D

      Poista
  2. totta, munki mielestä ton puoline jakaus on kivempi !:-)

    VastaaPoista
  3. mite su käsi menee tos o.O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan normisti hah :-D mul on kyl vissii vähä ylitaipuvat kädet et entiiä :D

      Poista
  4. mikä objekti sulla on?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootko ollu tyytyväinen tohon nikon d3100? Mä oon miettyny tota joululahjaks.. :)

      Poista
    2. kylmä oon ihan ollu joo ! Tää on tällänen perushyvä harrastelijakamera :-)

      Poista
    3. okeij, viel yks kyssä miten muokkasit noi "valopilkut" noihin kuviin?

      Poista
    4. Mä muokkasin toisen kuvan tohon kuvan päälle ja sitte muokkasin sen sellaseks tosi läpinäkyväksi :D En osaa selittää tän paremmin :/

      Poista
  5. voi amppis !! en tajuu miten sul voi aina onnistuu kuvat niin hyvin äää:--D ja noi hiukset :a

    VastaaPoista
  6. ihana koira!! :)

    http://therecklessandthebravee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. oot tosi kaunis ja toi koira on ihan ylisöpö! (-:

    VastaaPoista
  8. Ihan älyttömän nättejä kuvia! :)

    http://www.ellataimi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. paljon kiitoksia :-)!
      Käyn kurkkaamassa sunki blogin :)!

      Poista
  9. do you work with photoshop? it looks really nice!
    http://elineeee.blogspot.nl/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no, I use PhotoScape but thanks anyway ! :-)
      I'll check your blog ! :>

      Poista
  10. voee kuin söpö koira :D ja iiihanan pitkät hiukset sulla!
    http://dreamoffi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiiitos paljon :)!
      käyn kurkkaas sunki blogin :-)

      Poista
  11. nää sun postaukset on 90% tälläsiä tylsiä missä sä ja joku sun kaveris vaan poseeraatte. hohhoijjaa. Lisäks hehkutit jtn 60000 kävijää, sepäs kertoo siittä ettei sulla kovin aktiivisia lukijoita ookkaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi harmi, jokanen saa tykätä mistä haluaa. Ja noh jos mun blogia käydään katsomassa n. 500 kertaa päivässä, se on ihan tarpeeksi mulle.

      Poista
  12. Omg ihana koira ja säki oot nii nätti <3 liityin lukijaks ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiii kiitos hirmusesti <3 ja kiva että tykkäät :-)

      Poista