perjantai 25. tammikuuta 2013

600 lukijaa !!

Mun koko viikko on ollu ihana, vaikka se onki menny kiireisissä merkeissä, enkä oo ehtiny kaivamaa kameraa esiin koko viikon aikana kertaakaan. Tässä siis syyt mun hijaisuuteen mikä on ollut täällä blogin puolella. Maanantaina mulla oli normi koulupäivä, tiistaina uskonnonkoe, ja tiistai iltapäivä- perjantai aamu onkin menny pelkkää Peer Gynt-musikaalia treenatessa ! Tänään oli siis ensi-ilta ja esitettiin musikaali päivällä sekä illalla. Nyt sitten alkaaki tämä esitys rumba kun 7 esitystä edessä huij! Tän päiväset esitykset meni paria mokaa lukuunottamatta ihan hyvin, mut äkkiä ne mokat unohti ku tunnelma siel takahuoneessa esityksen aikana ja ennen esitystä oli ihan mahtava. Tai oikeestaan, se porukka siellä on mahtava :-D Oon niin onnellinen et lähin tohon musikaali projektiin mukaan ja olis niin kivaa päästä tollaseen vastaavanlaiseen mukaan vielä joskus :) Tälläsissä merkeissä on siis mun viikko mennyt, ja nyt saatte nauttia vuoden 2013 puolella otetuista kuvista jotka kaivoin teille tuolta puhelimen kätköistä :-) 

ps. Hui että, tänään meni 600:n lukijan raja rikki ja oon ihan ihmeissäni, koska eihän siit oo ku pari viikkoo ku 500:n raja meni rikki. Voi että, kiitos teille kaikille ihan hirmusesti ku jaksatte lueskella tätä ! Olette ihania ♥ 

puhelinkuviaa

1. Mä ja suski tänään ennen Peer gyntin ensi-iltaa ! 2. Oltiin yks viikonloppu Nealla :> 3. Puol coopperin jälkee matkal fysiikan tunnille Iidan kans :) 4. Mä ja Maikki amarillos ! 5. Fysikaantunnilla oli kivaa... 6. Esitystä venailemeassa ! 

puhelinkuviaa3

1. Namanam hyvää ruokaaa ! 2. Tein rästiin jäänyttä kuvistyötä kotona 3. Matikan laskut oli mulle hepreaa 4. Oltiin Iidalla yötä Nean ja Jullen kanssa ♥

puhelinkuviaa2

1. Oltiin Nealla ! 2. Polven röntgenkuvauksen jälkeen kävästiin iskän kanssa pizzalla 3. Esitysten välinen evästauko heh                     4. Luin uskonnonkokeeseen yks ilta. 

puhelinkuviaa5

1. Kateltiin Nealla Frendejä, katoin elämäni ekaa kertaa niitä ja täis jäädä myös vikaks kerraks... 2. Vihdoinki luin heti demin kokonaa ku se tuli 3. Uus vuos ! 4. Syömässää :-)

puhelinkuviaa4

1. Sisko teki mutakkua namm 2. Oon taas hurahtanu piltteihin ja syönki niit nykyää joka päivä koulussa :-D 3. Vaihoin huonetta 4. Vuoden 2013 ensimmäinen aamupala  

22 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia. Cool toi sun kuvistyö ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :-) ja kiitti, se on vaa _vähän_ kesken tossa hah :-D

      Poista
  2. aa peer gynt oli kyllä ihan mahtava!! tsemii tuleviin esityksiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kuulla että tykkäsit :') Kiitos paljon :-)!

      Poista
  3. Vastaukset
    1. noo mä muutin tähän samaan vanhaan huoneeseen takasin josta oon jo kerran tehny huonepostauksen et pitää kattoo :-)!

      Poista
  4. ää oikeesti ihanaa et löysin sun blogin, ihan mahtava !! ♥ ja oot todella nätti :-)!

    http://fallingskiesss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että kiitos ihan hurjasti ♥ Ihana kuulla että tykkäät ! Piristit mun iltaa :')
      Käyn kattomassa sun blogin :>

      Poista
  5. millä kameralla kuvaat :)?

    VastaaPoista
  6. mul on yks kysymys, millanen suhde sul on sun pikkusiskoo ? välitätkö siit yhtää vai oisko se ihan sama jos se ois jossaa muual?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meil on suht normaali sisarussuhde eli riidellää aika usein mut tullaa kuitenki toimeen myös ja välillä meil on tosi kivaa yhessä :-D Jos se on välillä jossaan muualla vaikka pari viikkoa ni ei se mua silleen haittaa, mut tottakai välitän siitä ja se on mulle tärkeä :)

      Poista
  7. Oot mun yks suosikeista linkkaa blogisi- postauksesta.
    Käy tsekkaa suosikit postaus ja liity myös lukijaksi :)
    :
    miradelinas.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. Millä muokkaat kuvias ja mikä kamera sul on?:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muokkaan kuvat PhotoScapella ja mulla on Nikon D3100 :-)!

      Poista
  9. Tosi kia blogi! :) Muutes asuks siis Kouvolas?

    VastaaPoista