tiistai 8. tammikuuta 2013

puoltuhatta

asdfghjklöä' tänään illalla tohon sanan seuraajaa eteen ilmesty toi vitosella alkava kolminumeroinen luku ja huhhuh en voi vaan käsittää ! Oon niin onnellinen et jaksatte lukee tätä, mut nyt ärsyttää ku tuun tänne huonojen kuvien kanssa ja ilman sen kummempaa asiaa jälleen... tää talvi oon niin tätä, pimeetä ku lähen kouluu ja pimeetä ku tuun takas kotiin hohhoi. Tulevana viikonloppuna mä kuitenki heräilen sen verran aikasemmin että kerkeän parit kuvat ihan luonnonvalossakin toivottavasti nappailla ;) Eilen olin tän vuoden ekalla tanssitunnilla ja torstaina olis sitten seuraava. Mul on kauhee kuntoiluintoilu päällä taas etten malttais oottaa. Tänään olin kanssa pitämässä ala-asteikäsille kokkikerhoa ja oli paljon helpompaa nyt kun oli se 6 lasta, eikä niitä 24jää mitä normaalisti hah. Mutta joo, oon kuitenki vielä jonkuverran järkyttyny tost lukijamäärästä (hyvällä tavalla) joten taidan jättää tän kirjottamisen vähemmälle ja suunnata suihkun kautta nukkumaan ! Hyvää yötä te parhaudet siellä ♥

ps. tein tänään uuden ihan oman sähköpostin tälle blogille, ja tonne saa heitellä mulle millasta viestiä vaan jos huvittaa :> 

DSC_1587 DSC_1573 (2) DSC_1652 (2) DSC_1680 neajulleiida 229 DSC_1642 (2) DSC_1645 (2) DSC_1663 (2) neajulleiida 003

15 kommenttia: