torstai 28. helmikuuta 2013

RUKA 2013

Huippu reissu takana, huippu ihmisten kanssa ! Vaikka reissussa olikin välillä vähän enemmän ja välillä vähän vähemmän epäonnea mukana, hengissä ollaan edelleen haha. Säät ei ihan suosineet meitä, välillä ei nähnyt metriä pidemmälle sumun takia, välillä rinnettä ei päässyt laskemaan alas tuulen takia joka työnsi ylös, välillä lunta satoi niin ettei eteen nähnyt, yhtenä aamuna saran side katkesi, sekä minä olin koko reissun flunssan kourissa. Mulla oli kuitenkin super kivaa ja oli ihana päästä avaamaan laskukausi tonne pitkiin rinteisiin ! Mikään ei oo parempaa ku laskea pitkä rinne kovaa alas hyvällä säällä. Joka ikinen meistä välttyi suuremmilta vammoilta, jopa minä, ehkä maailman tapaturma-alttein ihminen wuhuu. Muutamat kaatuamiset ei meijän mieltä latistaneet, vaan Iidankin laudalla laskeminen mun ja Saran opetuksessa alkoi näyttää päivä päivältä paremmalta. Vikana iltana pidin myös Pauliinalle puolen tunnin lautaopetuksen ja sekin oppi oikean tekniikan alle 15 minuutissa. Nyt kuitenkin sanon heipat teille ja jätän tähän ison kasan kuvia :-)

DSC_8621 DSC_8705 DSC_8689 DSC_8674 ruka 182 DSC_8804 DSC_8883 ruka 033 DSC_8741 DSC_8724 DSC_8662 DSC_8652 DSC_8756 DSC_8853 DSC_8875 DSC_8800 DSC_8791 rukaruka DSC_8760 DSC_8765 DSC_8638 DSC_8671 DSC_8655 DSC_8792 DSC_8841 DSC_8628 DSC_8736 DSC_8831 DSC_8798

34 kommenttia:

  1. ääää nää kuvat on vaa niiiiin ihania! ♥

    VastaaPoista
  2. sul on ihana blogi :)

    VastaaPoista
  3. Rukalla on sentää puissa lunta, Lapissa ei oo yhtään :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa mä luulin et koko pohjonen ois lunta täynnä :o

      Poista
  4. huuhuhh miks sul pitää olla pidennykset lasketteleessakii? : o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan vaan siks koska mä ite haluun pitää niitä lasketellessakin :-D ?

      Poista
  5. voi teillä on varmaan ollu tosi mukavaa!:-) ja toi koira on ihan älysöpö! minkä rotunen se on?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. julius kiittää:-) se on japanin chin!

      Poista
    2. Arvasin että on! :) Meinasin tulla kysymään, että eikös tuo ookki japanese chin. Se ei oo japanin chin:D. Meillä on kans tommone, mut vaan paljon harvinaisemman värine, ruskeevalkonen, tommone vanhus 6v.:)

      En oo sama ano kun tuo:DD

      Poista
  6. tosi kivoja kuvia:)

    VastaaPoista
  7. Aivan mahdottoman fantastisen upeita ja ihania kuvia. Te kaikki olitte aivan mahdottoman kauniita. Suosikki kvuaks pääsi kyllä heti tuo hissi kuva (:

    VastaaPoista
  8. tää on yks mun lemppari blogeista, koska kuvat on aina ihanan mielenkiintoisia (':

    VastaaPoista
  9. mun piti pariin otteeseen tulla sua tuolla moikkaamaan, mutta en sitten viittinyt:D en tiiä muistatko mua, käy kurkkaamassa mun blogista jos vaikka muistatkin :)

    http://petra-inmyownworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voii oisit vaa rohkeesti tullu moikkaamaan :D ! Ja joo, nytku kävin kattomassa ton postauksen ni joo muistan, näin sut aika montaki kertaa tuolla :-)!

      Poista
  10. ihanii kuvii!! :) ja hei mikä putki sul on sun kamerassa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :-)! Ja nikkorin 50mm 1.8 valovoimalla :)

      Poista
    2. pakko kysyä että mitä toi valovoima tarkottaa:-Dd mulla on nikonin kamera ja toi sama objektiivi siinä, ja ei oo lähellekkään näin hyviä kuvia ku sulla?

      Poista
    3. Elikkä sä voit säätää valovoimaa säätämällä aukkoa. Eli, mitä suurempi valovoima objektiivissa on (mitä pienempi luku) sitä isommalla aukolla saat otettua kuvia. Mitä isompi aukko, sitä valoisammat kuvat, kapeampi tarkennuspiste (sumea tausta) ja aukkoa ja valovoimaa säätämällä saat pienennettyä suljinaikaa eli estämästä kuvia heilahtamasta. Tän tarkemmin en osaa selittää, toivottavasti tajusit :) Ja entiiä mistä johtuu että mulla olis parempia kuvia kuin sulla, ehkä vaan kameran asetuksista sekä kuvan muokkauksetkin saattavat vaikuttaa :-)

      Poista
  11. Toi Iida on kyl niin erinäköne mut niin kaunis :O ja samoin sie !!:-) ja tul on ihanat hiukset molemmilla :-))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mustaki Iida on sika kaunis :)! Ja kiitos paljon :-)!

      Poista