sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

sunny weekend



Moi ! Mun viikonloppuun on mahtunut niin paljon kaikenlaista, et mun pitää ihan miettii mitä tein minäkin päivänä haha. Perjantai ilta meni coffarissa istuen Suskin, Maikin ja Sohvin kanssa ja oli ihana nähdä noidenkin kanssa pitkästä aikaa koulun ulkopuolella. Mun lauantai aamu taas hipoi täydellisyyttä. Sain nukkua pitkään, sen jälkeen kävin kuvaamassa veeraa jumpsuitti päällä tuolla täydellisessä aurinkoisessa kevätsäässä ja sen jälkeen söin aamupalaksi vohveleita kermavaahdon ja hillon kera ennen harkkoihin lähtöä. Ainut joka söi tota aamun täydellisyyden määrää oli kiire. Päivä kului harkoissa ja illaksi suuntasin Iidalle viettämään iltaa meidän 'vanhan tyttöporukan' kanssa ! Tehtiin nachosalaattia joka oli ihan sika hyvää, vaikka mä ja Iida kerettiinkin kutsua sitä kissanruoaksi hups... Jokatapauksessa mulla oli kiva ilta ja oli ihana vaihdella kunnolla kuulumisia tollaistenkin kavereitten kanssa joita ei tuu niin hirveen usein nähtyä :-) Tänään mulla on taas ollut kunnon sporttisunnuntai. Oon viettänyt 4 tuntia jäähallilla sekä 4 tuntia rinteessä ja olo onkin nyt sen mukainen. Nappastiin rinteessä Maikin ja Suskin kanssa muutamat kuvat ja musta niistä tuli niin kivan värisiä etten halunnut sitten muita kuvia tähän postaukseen sotkeakkaan ! Nyt mä suuntaan suihkun kautta nukkumaan, tossa teille parit biisit, joita tuli kuunneltua viikonlopun aikana enemmän tai vähemmän :-)!
 
suskii DSC_0173 DSC_0220 DSC_0227 DSC_0186 maikkisuski DSC_0217 DSC_0160

43 kommenttia:

  1. ihania kuvia ja sairaan hyviä noi kaikki biisit :-)
    http://therecklessandthebravee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ja niin mustaki !
      Käyn kattomassa sun blogin :>

      Poista
  2. Hienoja kuvia (: Valoisia!

    jonnajasmink.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia ! :)

    suvi-nothingiswhatitseems.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ihanan näkösiä kuvia!

    http://this-is-my-life-katja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. miks vitussa ette käytä kypärää? idiootit...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ehkä niitä ei kiinnosta käyttää, tai sit ne on ottanu ne kypärät pois kuvien oton ajaksi........

      Poista
    2. Se on ihan meijän oma asia että käytetäänkö me kypäriä vai ei :-)

      Poista
    3. omaa tyhmyyttä pikemminki.... miettisitte mielummi turvallisuuttane ku sitä et näytätte paremmalt pipo päässä ku kypärä

      Poista
    4. No sitten ollaan tyhmiä, mitä sitten :-D kyllä mä kaikissa isommissa rinteissä kypärä päässä lasken :D

      Poista
  6. ihania kuvia <3 ootte nättejä :)

    VastaaPoista
  7. Noi oli kyl aivan mahtavia kuvia ja väritkin oli mahtavia! Mut voitkohan silti laittaa niitä jumpsuit kuvia? c: ootte kauniita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :)! Ja siis mä olin kuvaamassa veeraa ja kuvat otettiin veeran kameralla. Ja siis mä olin jumpsuitti päällä ei veera haha :-D

      Poista
  8. sulla on sairaan ihana blogi, pääsitkin mun top 10 lemppari blogi postaukseen :-)
    http://heininoma.blogspot.fi/2013/03/linkkaa-blogisi-lempparit.html

    VastaaPoista
  9. Kivoja kuvia ja niin ihana postaus♥! OOTTE ÄLYTTÖMÄN KAUNIITA!

    VastaaPoista
  10. ois kiva nähä niit veeran jumpsuit kuvii! (: nää on kivoi kans! (; <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mä olin kuvaamassa Veeraa ja kuvat on Veeran kamerassa ja mä olin jumpsuitti päällä, ei Veera :-D! ja kiitos :)

      Poista
    2. ''sen jälkeen kävin kuvaamassa veeraa jumpsuitti päällä tuolla täydellisessä aurinkoisessa kevätsäässä'' .. :D

      Poista
    3. nojoo tajusin vast nyt jälkeepäin et ton voi tajuta kahel eri tavalla hups :-DD

      Poista
  11. onks sul insta? :) jos on nii mikä nikki? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on mulla, mut löytää sieltä nimellä ampppis :)!

      Poista
  12. Ihana ulkoasu! :)

    http://j-ennas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  13. ihania kuvia, ootte kauniita (:


    silvercloudd.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti paljon :-) käyn kurkkaamassa sun blogin :)

      Poista
  14. ihana blogi ja ihania kuvia:)!
    käy kattomassa miunki:) http://becauseyoudonotevenknowme.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljonn :)) Käyn kattomassa sun blogin :-)!

      Poista
  15. miksi käytit rukalla kypärää, mutta nyt et käyttänyt?? suosittelen, olen nimittäin muutaman kerran nähnyt sellaiset kaatumiset, josta on lähdetty ambulanssilla sairaalaan. ja laskijahan oli ilman kypärää. en edes ymmärrä kuka uskaltaa laskea ilman ja sellaisia ihmsiä en ainakaan ymmärrä, jotka sanoo, että se on noloa, huoh.... on nimittäin sen verran halpa henkivakuutus... kypärä käyttöön

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytän aina tollasissa isommissa laskettelukeskuksissa joissa on isommat rinteet, paljon porukkaa, rinteissä ollaan koko päivä, pääsee itsekkin laskemaan kovaa sekä hyppimään. Mielakassa ei ollut paljoa porukkaa, ja me vaan rauhallisesti 'maisemalaskettiin' siellä koska siellä ne pari rinnettä ovat niin lyhyitä ettei niissä edes kunnon vauhteja saanut :-D Ihan vaan siksi en laittanut tolloin kypärää koska ei huvittanut ja koska tiesin ettei tuolla kävisi mitään ku enmä kaatuile jos mä vaan normaalisti lasken rinteen alas, ja tiedän, aina se ei oo ittestä kiinni mut koska mielakassa on usein niin vähän porukkaa niin sitä vaaraa ei ollut että joku toinen laskisi mun päälle :-) Mä tiedän että kypärää kannattaa käyttää, ja aina jos mä hypin tai teen jotain muuta 'erikoisempaa', mä käytän kyllä aina kypärää koska en edes uskaltaisi tehdä mitään muuta kuin laskea ilman :-)

      Poista
  16. Mulla tulee niiiiiiiiiiin hullu himo rinteeseen ku joka tuutista jostain syystä tuppaa laskettelukuvia! :--D Ehkä pääsiäislomalla saan oman kullan revittyä himokselle! :-) Ja onko mitään parempaa kuin värikkäät laskettelukamat? EI!


    http://meanwhileintre.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no toivottavsti pääsette lähtemään, että pääset laskuhimosta eroon ! ;) Ja mustakaan ei oo mitään parempaa kuin värikkäät laskettelukamat ! Ens vuodeks ois ihana saada limen vihreet housut ja pinkki takki, ai että....
      Ja käyn kattomassa sun blogin :> !

      Poista
  17. Minulla on vitunmoinen ripulipaska housussa

    VastaaPoista