sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Mökkilaiturilla toteen, mä oon lomalla ja paidan pois nakkaseen

Huhhuh lomalla viimeinkin, voin ottaa iisimmin... ehkä sitten heinäkuussa, nimittäin huomenna mä suuntaankin kesälukioon. Vaikka mä vähän tässä kuussa joudunkin opiskelemaan, mä oon silti niin onnellinen että koulut loppu ja voin hengähtää hetken ja kerätä voimii ens vuodelle. Mä oon niin pahoillani tästä mun (taas) liian pitkästä postaustauosta, mutta toukokuun vikoilla viikoilla mä luin kokeisiin, eikä ylimääräistä aikaa kuvailuun oikein löytynyt. Nyt mä kuitenkin lupaan alkaa panostaa tähän blogiin ja postauksiin enemmän, koska wouuu teitä ihania on kohta siellä ruudun toisella puolella tuhat ! Eilen tosiaan oltiin Nurmijärvellä serkun ylppäreissä ja ilta meni mukavissa merkeissä kavereiden kanssa. Hurjasti onnea vielä kaikille valmistuneille ja peruskoulunsa päättäneille ♥

DSC_1071 DSC_0976 wilma DSC_0267 DSC_0281 DSC_0049 DSC_0385 asuuu

40 kommenttia:

  1. onks sul ollu/parhaillaa anoreksia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo kyllä ikinä ollut eikä oo parhaillaankaan !

      Poista
    2. Vittu miten törkeä kommentti.

      Poista
  2. oot tosi kaunis :) muutenki ihania kuvia!

    VastaaPoista
  3. amppu oot ihan superkaunis <3 saanks varastaa sun paidan?!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihii kiitti jenna ♥ Ja itseasiassa mäki varastin sen mun siskolta joten et saa :-/

      Poista
  4. Herranen aika... Vaikka Amanda on laiha se ei tarkoita heti, että sairastaa anoreksiaa. Eiköhän kaikki näe, että Amanda näyttää terveeltä nuorelta tytöltä:) Blogissakin esiintyy usein ruokakuvia herkuista yms, en todellakaan usko, että anorektikko sellasia laittaisi blogiinsa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, laiha ei aina tarkoita anoreksiaa. Oikeesti on loukkaavaa ja ärsyttävää kun laihuudesta kysellään ja sitä päivitellään. Ihankun laiha itse olisi päättänyt kropan mallistaan.

      terkuin saan itsekin kuunnella tuota "hui oot laiha" juttua ärsyttävän usein

      Poista
    2. Anot : Jepp laiha ei todellakaan tarkoita aina anoreksiaa, koska mä syön ihan luvattoman paljon karkkia ja herkkuja enkä liiku mitenkään erityisen paljoa enään, mutta mä en vaan liho enkä voi sille mitään :D Ja jep, mäki kuulen varsinkin täällä blogin puolella tuota hui oot laiha juttua aika usein :-/

      Poista
    3. mullakin samanlainen tilanne, kilpaurheilun takia en vaan ole lihonut koska siinä oon polttanu kaiken ylimääräisen ja vaikka nyt olen lopettanutkin olen silti laiha, ja on tosi ärsyttävää ku sanotaan "siimaksi" kun en sinänsä asialle voi mitään! mielumminhan jokainenhan varmasti on laiha kuin läski joten en ymmärrä jatkuvaa haukkumista ... :'Dd

      Poista
    4. Ano : Mäkin oon vähän miettiny ku suurinosa ihmisistä, nuorista ainakin valittaa olevansa lihavia, mutta silti tälläiset hoikat kuulee jatkuvaa haukkumista ja sanomista asiasta :-D

      Poista
  5. voi ku oot kaunis :)

    VastaaPoista
  6. mistä toi sun hame on? ihana oot <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on h&m:ästä (lastenpuolelta :D) ja kiitos ♥

      Poista
  7. Vitsit olet kaunis ja sulla on niin upee mekko!:)<3

    VastaaPoista
  8. Ihana toi sun serkun mekko! Tiiätkö mistä se on ostettu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on :-) En kyllä muista sen kaupan nimeä, mutta se tilas sen jostain ulkomaalaisesta nettikaupasta...

      Poista
  9. Aivan ihana asu ♥♥ kauniita kuvia!

    VastaaPoista
  10. Vastaukset
    1. Kiitos paljon ♥ Käyn kurkkaamassa sun blogin :)!

      Poista
  11. oot kaunis:) ! kuinka pitkä oot ja kuinka paljon painat? ihanat vaatteet molemmilla teistä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :)! Oon 170,5cm pitkä ja painoa en aio kertoa täällä :-)

      Poista
  12. sun hiukset on niin kivat & kaunis oot muutenki:)
    http://tessahej.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :))! Käyn kattomassa sun blogin :>

      Poista
  13. oot kyllä aika rimppakinttu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No olipas taas niin ystävällinen kommentti että!

      Poista
    2. Kuten jo aikaisemmin on todettu niin Amanda ei itse voi asialle mitään, joten voit poistua muualle valittamaan turhista asioista.

      Poista
    3. Ano1 : no sittenpähän olen, sen ei pitäis sun elämään vaikuttaa millään tavalla :)
      Ano2 : niimpäniin...
      Ano3 : Tottatotta:)

      Poista
  14. missä postaus? :( lupasit alkaa panostaa tähän hommaan :) en haluu olla valittaja apua mut tykkään niin hurjasti sun postauksista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just postasin :) Ja ihana kuulla että tykkäät mun postauksista ja ootat niitä, yritän kovasti alkaa kuvailemaan taas enemmän:(

      Poista