torstai 10. lokakuuta 2013

hello beautiful october


Täällä mä oon taas ja mulle kuuluu hyvää ! Näihin pariin viime viikkoon on mahtunut aina yhtä ihana (kauhea) koeviikko, joka aiheutti mulle taas liikaa harmaita hiuksia ja ylimäärästä stressiä. Selvisin kuitenkin kokeista hengissä ja onneksi kohta alkaa parin viikon lomailu. Ekalla viikolla meillä on opettajat lomautettu, joten tarkotus olisi tehdä itsenäisesti koulujuttuja kotona. Toinen viikko on sitten se varsinainen syysloma jolloin mä suuntaankin Espanjan lämpöön. Mä en millään jaksaisi enää olla viikkoa täällä sateisessa suomessa, vaan mielelläni suuntaisin jo heti huomenna koulusta suoraan lentokentälle. Onneksi viikko menee kuitenkin nopeasti ja ensi viikolla yritän postailla ylimääräisen ajan vapautuessa tännekkin viime aikaista reippaammin. Mulla on vaan ollut motivaatio ja aika kuvailun suhteen vähän hukassa ja koska en halua julkaista vain muutaman kuvan postauksia, niin siksi näitä ilmestyy nykyään vähän turhan harvoin :( Nyt mä kuitenkin meen kattomaan viimiset minuutit telkkarista tulevasta Idolsista ja jätän teidät näiden kuvien pariin. Ihanaa torstai iltaa kaikille ♥

DSC_0918 (2) DSC_0709 romppu2 DSC_0906 (2) DSC_0716 DSC_0952 (2) DSC_0108 DSC_0876 DSC_0882 (2) DSC_0905 (2) DSC_0700 DSC_0670 DSC_0713 DSC_0056 DSC_0659 DSC_0910 DSC_0854

30 kommenttia:

  1. voi mikä hauva :3

    mitä objektiivia muuten käytät näissä kuvissa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh :') Ja käytän nikkorin 50mm f/1.8 objektiivia :)

      Poista
  2. Ihana postaua!! <3 Minä tykkään sinun postauksistasi! :) En voi muuta sanoa!

    VastaaPoista
  3. Ootko värjänny hiukset vai kuvittelenko vaan että ne on eri näköset? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tyven oon värjänny vähän aika sitten, mutta latvoihin en oo koskenut yli vuoteen, että aika samalta pitäs näyttää ku aina ennenkin :-)

      Poista
    2. Okeii :) eipä sitte mitään :)

      Poista
  4. Tää sun blogi on ihan täydellinen!! :) <3

    aureliaaaltonen.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi että kiitos hurjasti ♥ :) Käyn kurkkaamassa sun blogiin :>

      Poista
  5. Ihania kuvia! :-) ja aijai kyllä kelpais Espanjan lämpö mullekkin!

    VastaaPoista
  6. ootko ikinä ollu brune? vois sopia sulle tosi hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ala-asteella mulla oli luonnostaan aika ruskeat hiukset, mutta yläasteesta lähtien oon ollut aina blondi :) Aina kun mä oon ostamassa kaupasta uutta väriä niin mietin aina myös tummaa :d vielä en vaan oo uskaltanut ikinä tummaksi värjätä kun mun tyvikasvukaan ei oo enää niin tumma kun ala-asteella.

      Poista
  7. ihania kuvia taas:) sun blogi on ehottomasti yks mun lemppareista!

    VastaaPoista
  8. Ihania kuvia! Oot kaunis :)

    http://nuoriponiratsastaja.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :> Käyn kattomassa sun blogin :)!

      Poista
  9. Ai että nii upeita kuvia! Tykkään ku ne on tommosia raikkaita!

    VastaaPoista
  10. Miten oot noi kiharat tehny? :-) Sopii sulle ihan älyttömän hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tehny ne ihan sellasella normaalilla sauvakihartimella missä on sellanen klipsi tai sellanen :) Ja kiitos paljon :-)

      Poista
  11. millä asetuksilla kuvaat 50 mm objektiivilla :) jos säädät asetuksia niin mitä säädät niistä, ku sulla on tosi hyvän laatusia nää aina!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvailen sillä 'ei salamaa' asetuksella tai sitten sillä M-asetuksella yleensä :) Ja kun kuvailen M-asetuksella niin säädän suljinaikaa ja aukkoa tilanteen ja valosuuden mukaan :>

      Poista
  12. näytät tosi monen ihmisen kanssa samalta :ylipitkät blondit hiukset, laiha ja naama täynnä meikkiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha i agree! ja tähän lisäks amandalle, että en tajuu miten muutuit tossa kesäloman aikana, nyt ku viveka on meidän koulussa ja hengaat sen kanssa nii oot alkanu meikkaamaa ihanihan älypaljon :oo okei et vedä viel mitää vertoja vivekalle, mut ennen olit luonnollisempi = kauniimpi :)

      Poista
    2. Ano1 : Mua ei haittaa mitenkään se että näytän monien kanssa samalle, mutta laihuudelle mä en voi mitään, omasta mielestäni mulla ei ole ylipitkiä blondeja hiuksia, enkä mielestäni edes käytä mitenkään normaalia enemmän meikkiä.
      Ano2 : Vivekan tuleminen meijän kouluun ei oo kyllä mitenkään vaikuttanut mun meikaamisiin tai muuhun. Ja mä hengaan sen kanssa ihan vaan siksi koska ollaan oltu kavereita jo monta vuotta niin musta on ihanaa nähä sitä useammin kun kerta ollaan samaassa koulussa. Ja mä myönnän että meikkaan mun ihoa nykyään enemmän koska mun iho on niin huonossa kunnossa, mutta minkään muiden meikkien käyttö ei oo kyllä mitenkään lisääntynyt. Muttajoo tiedän että luonnollinen on yleensä kauniimpi ja siksi olen jättänyt esimerkiksi pidennysten käytön vähemmälle :-)

      Poista
  13. toi koira on niiiiiiiiiiin söpö tossa kuvassa missä sillä on toi paita päällä!! oot säkin kyllä nätti:-)

    VastaaPoista